Comunicat del Sindicat d'Estudiants

24.07.2015 09:03
TOT EL NOSTRE SUPORT A LA VAGA DELS TREBALLADORS D'EMTE
La seva lluita és la nostra lluita! Els estudiants estem amb vosaltres!!.

Des del Sindicat d'Estudiants volem, mitjançant aquest comunicat, mostrar tot el nostre suport a la lluita dels treballadors d'EMTE SERVICE (empresa de manteniment elèctric que presta serveis a la Universitat Rovira i Virgili, entre d'altres administracions) contra el procès de Modificació Substancial de Condicions de Treball que estan vivint els treballadors i a la lluita del personal de Port Aventura per unes condicions de treball dignes.
Els treballadors d'Emte han convocat diverses mobilitzacions i vagues aquest estiu.
Com a fills de treballadors, de famílies humils, que estem vivint tota mena de retallades i precarietat laboral volem traslladar a la plantilla d'EMTE  la nostra simpatia i reconeixement per la seva lluita justa i necessària en defensa duns drets laborals basics i per això ens comprometem a difondre i donar suport a les seves mobilització a tots els centres educatius de la demarcació de Tarragona.
Des del Sindicat d'Estudiants fem una crida a la Universitat, als ajuntaments i tota la ciutadania a exigir a aquestes empreses que tenen convenis i contractes amb administracions públiques a què respectin els drets dels treballadors i deixin de condemnar als nostres pares ia la joventut a un futur cada vegada més precari.
Tot el nostre ànim als treballadors d'Emte. La seva lluita és la nostra lluita! Els estudiants estem amb vosaltres!!.
No a la precarietat a Emte!
Prou retallades socials i laborals!
Per un lloc de treball digne en acabar d'estudiar!
Sí que es pot!