Comunicat de les CUP

24.07.2015 09:06

La CUP dóna suport a la vaga indefinida a EMTE

Tal com ja havia fet la CUP de Tarragona en la passada vaga d’una setmana de la plantilla d’EMTE, davant el començament d’una vaga indefinida el 20 de juliol pels mateixos motius, volem expressar el nostre suport clar i diàfan a les reivindicacions d’aquests treballadors.

És en aquest sentit que volem destacar la presència de la consellera Laia Estrada i del conseller Jordi Martí Font en el piquet de primera hora de matí davant les instal·lacions de GrecatSA en totes les activitats que des d’EMTE ens demanin.

Els treballadors d’EMTE lluiten contra la pèrdua del seu Pla de Millora i la intenció d’aquesta empresa d’acabar amb els seus drets adduint motius de poca competitivitat. És a dir que l’empresa no hi perd però no guanya tant com voldria. Una vergonya de motius per no aplicar un Pla de Millora a tots els seus treballadors que va ser acordat per les dues parts (capital i treballa) després d’una sèrie de mobilitzacions i d’acords. Alhora, exigeixen que no s’apliqui una doble escala salarial segona la qual qui arriba nou a l’empresa no té les mateixes condicions que la resta de treballadors malgrat faci exactament al mateixa feina.

Tot el nostre suport en la vaga indefinida fins a la victòria.

Grup Municipal de la CUP
Tarragona, Països Catalans